Ve dnech 29.3. - 1.4.2024 bude z důvodu Velikonoc prodejna v Hradci Králové zavřena. Děkuji za pochopení.
TT - Elektrická lokomotiva řady Vectron 193 ČD - Tillig 04829 Nová série
  • TT - Elektrická lokomotiva řady Vectron 193 ČD - Tillig 04829

TT - Elektrická lokomotiva řady Vectron 193 ČD - Tillig 04829

Elektrická lokomotiva řady Vectron 193 ČD

Modelová velikost: TT (1:120)

Dopravce: ČD

Epocha: VI

Délka: 158 mm

Vnější osvětlení: ANO

Digitál: příprava next18

Novinka podzim 2020

Detailní informace
5 093
Skladem (3 ks)
Dobírka jen 35 Kč Dobírka jen 35 Kč
Vrácení zboží do 14 dní Vrácení zboží do 14 dní
  • Detailní popis
  • Ke stažení
  • Diskuze

Model je přesnou kopií elektrické lokomotivy výrobce Siemens s označením Vectron s autentickým barevným provedením a dekoracemi dle provozovatele. Odběr proudu je zajišťován přes všechna dvoukolí a z horního trakčního vedení. Pro provoz s horním trakčním vedením již není nutný žádný přepínač. Sběračena střeše jsou trvale spojeny s koly na jedné straně lokomotivy. Pro provoz s horním trakčním vedením je nutné lakované střešní sběrače na kloubech a na paletě očistit od barvy tak, aby byly vodivé. Pokud může v případě smíšeného provozu dieselových a parních lokomotiv spojení střešních sběračů s koly jedné strany lokomotivy rušit, je třeba přerušit přívodní vodiče od podvozků dané strany lokomotivy ke kontaktu střešního sběrače. Model pohání všechna dvojkolí, dvě z nich jsou opatřena vždy jednou přilnavou obručí. O rovnoměrný chod se starají dva setrvačníky.

Změna světel probíhá automaticky v závislosti na směru jízdy. Stejně jako u předlohy, používá čelní světlomet technologii LED. Vybavení střechy je velmi náročně zpracovanou a kompletně vybavenou kopií s mnoha samostatně osazenými díly. Pantografy mohou mít různý konstrukční tvar v závislosti na provedení předlohy. Oba střední pantografy se používají pro jízdu v stejnosměrném systému. U předlohy mají pro jízdu v různých drážních systémech různé materiály kluzných lišt. Oba vnější pantografy se používají pro jízdu ve střídavých systémech. V souladu s předlohou existují také jedno systémové varianty lokomotivy s pouze dvěma pantografy, které jsou stejně tak použity u příslušných modelů.

Model je možné otevřít rozepřením horního dílu karosérie a zvednutím směrem nahoru. Západky horního dílu se nacházejí v úrovni středu podvozků. Při nasazování horního dílu karosérie je třeba dbát na správnou polohu. Kontakt střešního pásku musí dosednout na kontaktní plochu polovodičové desky. Horní díl karosérie lokomotivy má směrem k rámu ve středu kódovací výčnělek, který má za úkol zabránit otočení horního dílu. 

Optimálních jízdních vlastností dosahuje model po cca 15 minutách záběhu v obou směrech. 

Do mazání nebo do olejování je nutné teprve po cca 100 provozních hodinách, a to mazacím tukem bez obsahu kyselin a pryskyřic (technická vazelína obj.č. 08973) nebo olejem. Pro další vybavení detaily jsou k modelu přiloženy další přídavné díly, které lze volitelně použít v závislosti na způsobu provozu na modelovém kolejišti

Máte dotaz na produkt? Položte otázku našim profíkům.

Zatím se nikdo na nic nezeptal.

Související produkty

Skladem (15 ks)
3 954 Kč 3 268 Kč
Skladem (1 ks)
6 593 Kč 5 449 Kč
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.