Ve dnech 29.3. - 1.4.2024 bude z důvodu Velikonoc prodejna v Hradci Králové zavřena. Děkuji za pochopení.
H0 - Parní lokomotiva řady 310.20 Hrboun BBÖ / DCC zvuk - Roco 70331
  • H0 - Parní lokomotiva řady 310.20 Hrboun BBÖ / DCC zvuk - Roco 70331

H0 - Parní lokomotiva řady 310.20 Hrboun BBÖ / DCC zvuk - Roco 70331

Parní lokomotiva řady 310.20 Hrboun

Železniční správa: BBÖ

Provedení: DCC se zvukem dekodér MX645R, osvětlení dle jízdy

Epocha: II

Délka: 248 mm

Modelová velikost: H0 (1:87)

Novinka roku 2023

Detailní informace
13 773
Prodej ukončen
Dobírka jen 35 Kč Dobírka jen 35 Kč
Vrácení zboží do 14 dní Vrácení zboží do 14 dní
  • Detailní popis
  • Diskuze

Parní lokomotiva 310.20 Rakouských spolkových drah.

Model edice!

Pohon na dvou nápravách tendru a přes kardan na všech třech hnacích nápravách lokomotivy.

■ Jemně propracovaný podvozek
■ Filigránská reprodukce ovládání
■ NEM paprsková kovová kola
■ Otevírací dvířka udírny
■ Mnoho samostatně připojených detailů
■ Dovybavitelný generátor kouře

Díky zvýšené hmotnosti vlaků v rychlovlakové dopravě je nejvlivnějším konstruktérem rakouské konstrukce parních lokomotiv, Předsedou se stal Ing. Dr. hc Karl Gölsdorf vyvinul v roce 1906 novou rychlíkovou lokomotivu s uspořádáním kol 1'C2'. Tato, ve srovnání s pacifickým typem populárním v mnoha zemích, byla "obráceným" uspořádáním náprav, což umožnilo pojmout velké stojatý kotel se širokým roštem. Spolu s těžkým čtyřválcovým sdruženým motorem bylo možné vytvořit vysoce výkonnou lokomotivu i přes nízký rakouský limit zatížení nápravy na pouhých 14,5 t. Tato lokomotiva je mnohými železničními nadšenci považována za nejkrásnější parní lokomotivu v Rakousku.
Zatímco prvních 11 motorů bylo dodáno v provedení s mokrou párou, dalších 90 exemplářů tohoto typu bylo uvedeno do provozu jako přehřáté parní lokomotivy řady 310 a kkStB je využívala především na Nordbahn, Franz-Josefsbahn a Westbahn mezi Vídní a Salcburkem. jako kvalitní osobní vlaková doprava.
„Ruské železo“ bylo alternativou k natřeným a natřeným plechům v raných železničních dobách, ale představovalo také estetický prvek. Používal se pouze v okolí lokomotiv s vysokým vyzařováním tepla, jako je obložení kotle a válce.
Černobílé fotografie, které máme k dispozici, naznačují, že obložení "ruským železem" dostaly i lokomotivy řady 310. Tento předpoklad podporují i ​​barevné obrázky. Pokud jde o barevné provedení, černě lakované obložení kouřové komory poskytuje výrazné akcenty. To přispívá k vysoce atraktivnímu vzhledu této neobvyklé konstrukce lokomotivy.

Máte dotaz na produkt? Položte otázku našim profíkům.

Zatím se nikdo na nic nezeptal.

Související produkty

Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.