Obchodní podmínky

Obchodní podmínky obchodu Vlaky Zezulka

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.vlakyzezulka.cz. Provozovatelem je Zdeněk Zezulka, Běleč nad Orlicí 115, 503 46 Třebechovice pod Orebem, IČ: 48604194. Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Skladové hospodářství je na 99% dle skutečnosti.

Faktura za objednané zboží je zaslaná elektronicky.

Objednávka zboží

  • Zboží se objednává přes e-shop: Vlaky Zezulka
  • Zboží je možno objednat písemně na e-mailu: objednavky@vlakyzezulka.cz
  • Zboží je možno objednat i telefonicky +420 774 092 622 Po až So - od 9:00 h do 18:00 h
  • Zboží je možno objednat osobně v kamenném obchodě
  • Uzávěrky objednávek je každou neděli ve 19:00 hod.
  • Při objednání zboží mezi prodejcem a odběratelem vzniká kupní smlouva.
  • Všechny ceny jsou uvedeny 21% DPH nebo 15% DPH
  • Na některé zboží a velké objednávky bude požadovaná záloha faktura.

Platební možnosti

  • hotově - na prodejně
  • platební kartou - na prodejně nebo na webu
  • doběrečné
  • bankovní převod - platba předem do 5 pracovní dní, pak storno objednávky

    Odměny pro věrné klienty

    Odměny pro věrné klienty, kteří dosáhnou obratu v objednávkách: Věrnostní slevy

        Vyhrazujeme si právo v případě opakovaného porušení obchodních podmínek vaši individuální slevu zrušit nebo snížit.

        Zasílání objednaného zboží ČR a SR

                Reklamace a záruka

                • Na zboží poskytujeme záruku 2 roky.
                • Na pohyblivé části je záruka 6 měsíců.
                • V případě reklamace klient bude informovat prodejce písemně o reklamaci. A bude s klientem domluven postup řešení.
                • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží nebo mechanické poškození a na komerční využití.

                Odstoupení od smlouvy vrácené zboží

                Kupující může bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb do 14 dnů od převzetí zboží zakoupeného pomocí prostředků komunikace na dálku objednaného pomocí nákupního košíku, emailem nebo telefonicky, a to bez ohledu na způsob převzetí či provedení platby. V takovém případě nám do 14 dnů od převzetí zboží zašlete nebo předejte Vaše Odstoupení od kupní smlouvy, ve kterém nám mimo jiné sdělte, zda si přejete vrácené peněžní prostředky převzít osobně v naší prodejně nebo číslo Vašeho bankovního účtu, na který si je přejete zaslat. Zakoupené zboží nám doručte bez zbytečného odkladu nejlépe spolu s Odstoupením od kupní smlouvy, nejpozději však do 14 dnů od Odstoupení od kupní smlouvy na naši adresu. Zasílané zboží vždy velmi pečlivě zabalte do dodatečného obalu a zašlete jako pojištěnou zásilku (ne na dobírku). Finanční prostředky za vrácené zboží, včetně nejlevnějšího způsobu dopravy k Vám, Vám vrátíme do 14 dnů od Odstoupení od kupní smlouvy. Kupující bere na vědomí, že pokud bude vrácené zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Náklady spojené s vrácením zboží si kupující hradí sám.

                Zboží zaslat na adresu: (PPL, DHL) Zdeněk Zezulka, Běleč nad Orlicí 115, 503 46 Třebechovice p.Or. nebo Zásilkovou na ID: 4191

                Massoth

                Reklamované zboží od firmy Massoth, uznání nebo neuznání reklamovaného zboží necháváme posoudit přímo u výrobce. Reklamované zboží obratem zasíláme do výrobního závodu v Německu.

                Více než 70% reklamovaných výrobků výrobce neuzná jako reklamaci. Ale toto zboží opraví a jeho standardní cena opravy je 850 Kč. S cestou tam a zpět to trvá 6 až 12 týdnů.

                  Adresy

                  Prodávající se zavazuje, že osobní údaje klienta neposkytne v jakákoli podobě třetí straně. Osobní údaje budou dle zákona přísně zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a klientem. Zpracovaní a nakládá ni s osobními údaji probíhá v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., na ochranu osobních dat. V případě registrace v internetovém obchodě VlakyZezulka dáváte prodávajícímu automaticky souhlas k tomu, aby osobní údaje dle zákona zpracoval a používal je ke komunikaci s klientem. Tento souhlas můžete kdykoli pásemně ukončit. Registrace na ÚOOÚ pod č. 00050310. Výjimkou je poskytování údajů pro zasílání zboží.

                  EET

                  Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

                  Servisní a instalační práce

                  Běžná hodinová sazba za práci technika je 600 Kč s DPH na hodinu nebo dohodou. Provádím tito činnosti: DCC, elektroinstalace, osvětlení, poradenství a atd..

                  Výjezd k zákazníkovi se účtuje 11 Kč/km, nebo po dohodě.
                  Prosím neposílejte žádné modely na úpravy bez předchozí domluvy.

                  Jakékoliv objednávky na servisní práce posílejte vždy jen e-mailem, nebo písemně.

                  Obchodní podmínky

                  Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2022. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

                  Spinner
                  Cookies Cookies

                  Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

                  Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.