Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Expresní parní lokomotiva 18 201
Dopravce: DR
Epocha: VI
Délka: 408 mm
Vnější osvětlení: ANO
Digitál: se zvukem mfx / DCC
Zvuk: ano
Minimální oblouk: 360 mm
Modelová velikost: H0 (1:87)
Novinka roku 2023
Model: Lokomotiva má digitální dekodér a rozsáhlé světelné a zvukové funkce. Má také řízený vysoce účinný pohon se setrvačníkem v kotli. 3 nápravy poháněné. Trakční pneumatiky. Lokomotiva a tendr jsou konstruovány převážně z kovu. V lokomotivě je z výroby instalovaný generátor kouře. Má dynamický odvod kouře, který se mění s rychlostí lokomotivy a je digitálně řízen. Trojité světlomety se mění podle směru jízdy, budou fungovat v klasickém provozu a lze je ovládat digitálně. Na čele lokomotivy jsou také dvojité červené lampy, které lze ovládat digitálně. Osvětlení kabiny a osvětlení podvozku lze ovládat samostatně v digitálním provozu. K osvětlení jsou použity bezúdržbové teplé bílé a červené LED diody. Mezi lokomotivou a tendrem je nastavitelná těsná spojka s vodicím mechanismem. Na tendru je těsná spojka s kapsou NEM a vodicím mechanismem vedení proudu pro ovládání světlometů a obrysových světel na pomocném tendru. Výška nárazníku na lokomotivě a tendru se drží NEM. Pomocný tendr má na obou koncích funkční, proudově vodivé těsné spojky. Osvětlení na konci výběrového řízení lze zvolit pomocí páčkového přepínače na podlaze výběrového řízení. Toto osvětlení lze ovládat digitálně pomocí dekodéru pro lokomotivu.
Minimální rádius pro provoz je 360 mm.
Zjednodušení bez výřezů kol pod kabinou je součástí pro instalaci pro oblouky s velkým poloměrem nebo vitríny. Součástí jsou také ochranné manžety pístnice a hadice topení a brzdy.
Celková délka přes nárazníky přibližně 408 mm
Zvláště složitá kovová konstrukce.
Různé samostatně aplikované detaily.
Továrně instalovaná kouřová jednotka a dynamický odvod kouře, který se mění v závislosti na rychlosti lokomotivy.
Osvětlení kabiny a osvětlení podvozku lze ovládat samostatně v digitálním provozu.
Provozní, proudově vodivé těsné spojky na tendru a pomocném tendru.
Výška nárazníku na lokomotivě a tendru se drží NEM.
S podporou DCC, mfx a RailCom.
Kód produktu | 25020-TR |
---|---|
EAN | 4028106250200 |
Značka | TRIX |
Gebr. Märklin & Cie. GmbH
Stuttgarter Straße 55 - 57, DE -73033 Göppingen
E-Mail: info@maerklin.de
Web: https://www.trix.de/de