H0 - Expresní parní lokomotiva 18 201 / DCC se zvukem - Trix 25020 Novinka
  • H0 - Expresní parní lokomotiva 18 201 / DCC se zvukem - Trix 25020
  • H0 - Expresní parní lokomotiva 18 201 / DCC se zvukem - Trix 25020
  • H0 - Expresní parní lokomotiva 18 201 / DCC se zvukem - Trix 25020
  • H0 - Expresní parní lokomotiva 18 201 / DCC se zvukem - Trix 25020

H0 - Expresní parní lokomotiva 18 201 / DCC se zvukem - Trix 25020

Expresní parní lokomotiva 18 201

Dopravce: DR

Epocha: VI

Délka: 408 mm

Vnější osvětlení: ANO

Digitál: se zvukem mfx / DCC

Zvuk: ano

Minimální oblouk: 360 mm

Modelová velikost: H0 (1:87)

Novinka roku 2023

Detailní informace
17 493
Prodej ukončen
Dobírka jen 30 Kč Dobírka jen 30 Kč
Vrácení zboží do 14 dní Vrácení zboží do 14 dní
  • Detailní popis
  • Diskuze

Model: Lokomotiva má digitální dekodér a rozsáhlé světelné a zvukové funkce. Má také řízený vysoce účinný pohon se setrvačníkem v kotli. 3 nápravy poháněné. Trakční pneumatiky. Lokomotiva a tendr jsou konstruovány převážně z kovu. V lokomotivě je z výroby instalovaný generátor kouře. Má dynamický odvod kouře, který se mění s rychlostí lokomotivy a je digitálně řízen. Trojité světlomety se mění podle směru jízdy, budou fungovat v klasickém provozu a lze je ovládat digitálně. Na čele lokomotivy jsou také dvojité červené lampy, které lze ovládat digitálně. Osvětlení kabiny a osvětlení podvozku lze ovládat samostatně v digitálním provozu. K osvětlení jsou použity bezúdržbové teplé bílé a červené LED diody. Mezi lokomotivou a tendrem je nastavitelná těsná spojka s vodicím mechanismem. Na tendru je těsná spojka s kapsou NEM a vodicím mechanismem vedení proudu pro ovládání světlometů a obrysových světel na pomocném tendru. Výška nárazníku na lokomotivě a tendru se drží NEM. Pomocný tendr má na obou koncích funkční, proudově vodivé těsné spojky. Osvětlení na konci výběrového řízení lze zvolit pomocí páčkového přepínače na podlaze výběrového řízení. Toto osvětlení lze ovládat digitálně pomocí dekodéru pro lokomotivu.

Minimální rádius pro provoz je 360 ​​mm.

Zjednodušení bez výřezů kol pod kabinou je součástí pro instalaci pro oblouky s velkým poloměrem nebo vitríny. Součástí jsou také ochranné manžety pístnice a hadice topení a brzdy.

Celková délka přes nárazníky přibližně 408 mm


Zvláště složitá kovová konstrukce.
Různé samostatně aplikované detaily.
Továrně instalovaná kouřová jednotka a dynamický odvod kouře, který se mění v závislosti na rychlosti lokomotivy.
Osvětlení kabiny a osvětlení podvozku lze ovládat samostatně v digitálním provozu.
Provozní, proudově vodivé těsné spojky na tendru a pomocném tendru.
Výška nárazníku na lokomotivě a tendru se drží NEM.
S podporou DCC, mfx a RailCom.

Máte dotaz na produkt? Položte otázku našim profíkům.

Zatím se nikdo na nic nezeptal.
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.